Alfi a macska világuralomra tör

Friss topikok

  • Györgyi Nagy: Imádni való (2013.09.27. 16:23) #155
  • acka1: Akkor nálatok is hasonló a helyzet Alfi ? :D Hogyan adjuk be a tablettát a cicának? 1. Vedd fel... (2013.08.26. 19:56) #154

Címkék

#150

2013.05.17. 18:17 alfimacsek

Ez tökhülye. Mivel egész héten olyan volt, mint egy pokróc, ezért nem is foglalkoztam valami sokat vele, csak reggelente, amikor szanaszét doromboltam magam, ma pedig, amikor hazaért, akkor megkérdezte, hogy miért nem szeretem már, hisz a közelébe sem megyek. Mondtam neki, hogy, ha nem vetted volna észre, eddig sem annyira akartam a közeledbe menni, csak kurva nehéz elkerülni úgy, hogy egy légtérben lakunk, tehát idáig sem a szeretet vezérelt, hanem a kényszer. Mindenesetre mondta, hogy most macskadorombolásra van szüksége és mivel én köcsög vagyok, ezért letöltött egy alkalmazást a telefonjára, amiben van macskadorombolás hang. Én mondjuk bevitetném az ideg-elmére, ha tudnék telefonálni, de én csak focizni tudok a telefonnal, amitől a Szőri mosolya nem annyira őszinte, viszont sikonyál, amikor észreveszi, hogy telefoci-meccs van. Ez egy olyan sportág, amit én találtam fel és minél nagyobbat csattan a kijelző és minél nagyobbat sikkant a Szőri, annál több pontot kapok. Mondta, hogy függesszem fel a tevékenységet, mert szankciók lépnek életben, például nemes egyszerűséggel ki fog baszni az ablakon és lapos, szürke cicapalacsinta lesz belőlem.

Egy másik nap meg elkezdte magyarázni, hogy már egyáltalán nem vagyok cirádás, csak a hasam, az meg nem látszik, de mondtam neki, hogy a ciráda nem bemondásra nő, hanem kihullott tőled minden szépségem és már csak nyomokban található rajtam díszszőr, viszont az ezüstcirom mindenért kárpótol, ami az okos fejemen van, tehát tegyed alapállásba a szádat, mert én mindig úgy vagyok a legszebb, ahogy éppen. Ja, és mondta, hogy be van kötve a háta, én meg mondtam, hogy kár, hogy nem a szemed egy fal előtt, de mondta, hogy nem kötéllel, hanem az izom, ami még hihetetlenebb, de aztán kiinternetezte, hogy az idegességtől lehet izombaja, szóval ő idegileg izombajos, amire csak az lehet ellenszer, hogy elköltözik egy tanyára és állatokat nevel. Felhívtam a figyelmét arra, hogy én nem fogok senyvedni egy tanyán tehenecskékkel meg kecskékkel, hanem helyrepofozom inkább és javasoltam neki, hogy járjon valami tanfolyamra, amitől növekszik a stressztűrő képessége, vagy járhatna az anonim elmebetegek közé is, biztosan nem lógna ki a sorból.

Közben meggyógyultam, mert a Szőri addig pasztatott, amíg újra rendes lett a székletem, de mondtam neki, hogy ez volt az utolsó olyan kezelés, ami közben pasztát nyomtál a számba, mert a következő alkalommal belehányok a füledbe álmodban. Jaj, bazmeg, fül, ez a hülye állt a tükör előtt és mélydepresszióba zuhant, mert észrevett egy szőrszálat a fülén, de egyből kezelésbe vette és kiszedte. Mondtam neki, hogy ennél már csak akkor lehetnél undorítóbb, ha..., de aztán rájöttem, hogy ennél már nem lehet undorítóbb, úgyhogy nem is fejeztem be a mondatot, hanem kivonultam a fürdőszobából és szánakoztam magamban. Mindenesetre javasoltam neki, hogy növessze a fülszőrét egy csomó ideig és akkor úgy fog kinézni, mintha copfja lenne, de nem értékelte megfelelően az ötletet.

A bejegyzés trackback címe:

https://alfimacsek.blog.hu/api/trackback/id/tr185305060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása