Alfi a macska világuralomra tör

Friss topikok

  • Györgyi Nagy: Imádni való (2013.09.27. 16:23) #155
  • acka1: Akkor nálatok is hasonló a helyzet Alfi ? :D Hogyan adjuk be a tablettát a cicának? 1. Vedd fel... (2013.08.26. 19:56) #154

Címkék

#149

2013.05.10. 17:22 alfimacsek

Tegnap megjött a Szőri, és nem olyan volt, mint egy besavanyodott hülye, hanem mosolygott, kérdeztem tőle, hogy minek örülünk?, és mondta, hogy annak, hogy második lettem az Aranykönyvön. Na, mondom, az tök jó, de például első is lehettem volna, amire azt mondta, hogy nem lehetek mindenben első, és végül megkértem, hogy mutassa meg az interneten, hogy hányadik vagyok, mert a szép smaragdszemeimmel is akarom látni, aztán kiderült, hogy ott már tizedik vagyok. Mondtam neki, hogy vagy te vagy ennyire hülye és elnézel dolgokat, vagy itt valami el van baszva, és kiderítette, hogy nincs elbaszva semmi, hanem ábécésorrendbe tették a könyveket végül, mindenesetre annyi esze azért volt, hogy amikor még nem találták ki az ábécélést, akkor elmentette a képet, úgyhogy megmutatom, hogy legyetek magatokra büszkék, hogy ennyien szavaztatok rám és a segítségetekkel megint a sárba tiportam a magyar szórakoztató irodalom egy bizonyos részét, azaz a győztesen kívül mindenkit. Ha lenne kedvem meghatódni, akkor könnyekig hatódnék, de végül is ez az elvárt minimum volt és már kezdtem megint kiakadni, hogy miért nem én nyertem, amikor a Szőri mondta, hogy végül is macska vagyok, fogjam be a pofámat és örüljek annak, amim van. Megmutatom a képet, íme: 

aranykonyv.jpgMeg azt is mondtam neki, hogy ne csüggedjen, mert amikor már öreg lesz és lesz egy csomó könyve, és lesz még Aranykönyv, akkor sem ő fog nyerni, hanem valaki, aki megírja a Simon Összest Rövidítve, de nem volt kedve ezen nevetni.

Mindenesetre nem csodálom, mert elmondása szerint, aki nem baszogatja, az cseszegeti és lehet, hogy szanatóriumba fog vonulni, de mondtam neki, hogy az nem valami jó ötlet, mert megtartanak kabalának, úgyhogy maradjál csak a seggeden és ne siránkozzál. Elmesélte azt is, hogy kedden adott vért és úgy félt, hogy mi lesz, ha meghal, mondtam neki, hogy ez annyira valószínű, mint az, hogy a tenyeredbe zuhan egy meteor, aminek az lett a következménye, hogy előkeresett egy cikket, hogy valami szerencsétlennek a tenyerét átszakította a meteor. Mondtam a Szőrinek, hogy ez valami elszakított ikred lehet, mert magától nem lehet valaki ennyire balfasz.

Felfedezett a székletemben egy kis vért, úgyhogy nekiállt azonnali hatállyal szirénázni, hogy jajmeghalacica, meg jajmostmilesz, mondtam neki, hogy ne fossál, azt most én teszem, te inkább gyógyítsál meg, úgyhogy kaptam pasztát, ami megöli a férgeket, úgyhogy fel is hívtam a Szőri figyelmét, hogy nehogy magát kenegesse vele, mert annak nem lesznek jó következményei. Mindenesetre a pasztát én annyira nem akarok bevenni, a Szőri pedig nagyon akarja, hogy bevegyem, tehát a közös nevező az annyira nincs meg, ami abból a szempontból bajos, hogy én kicsi vagyok, ez meg akkora, mint egy zsíros hegy, tehát nem tudok ellenkezni, csak egy darabig. Mondjuk tegnap este óta nem ettem semmit, pedig RojálKánon szenzitívet kaptam, ezért ezen is aggódik, hogy én nem vagyok éhes. Mondom bazmeg, tele van szőrrel a testem, a lakásban pedig négyszáz fok van minimum, ezért, ha megengeded, annyira nincsen étvágyam, és akkor kitalálta, hogy ő látja rajtam, hogy éhes vagyok, meg be is van esve az arcom. Mondom, én meg látom rajtad, hogy napról-napra alulmúlod önmagad és már várom, hogy mikor jön el a mélypont, de azt mondta, hogy arra még várni kell. Mondjuk én is ettől féltem.

A bejegyzés trackback címe:

https://alfimacsek.blog.hu/api/trackback/id/tr175294042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása