Alfi a macska világuralomra tör

Friss topikok

  • Györgyi Nagy: Imádni való (2013.09.27. 16:23) #155
  • acka1: Akkor nálatok is hasonló a helyzet Alfi ? :D Hogyan adjuk be a tablettát a cicának? 1. Vedd fel... (2013.08.26. 19:56) #154

Címkék

#152

2013.06.26. 18:25 alfimacsek

Én mondom, az embernél nagyobb állat nincsen. Történt ugyanis, hogy ezek az értelmileg nem teljesen épek hazahoztak egy kiscicát, hogy az lesz a kistestvérem. Mondtam, hogy nekem semmilyen kistestvérem nem lesz, mert az én anyukám ilyet még szarni sem tudott volna, de kiderült, hogy már nem lehet visszavinni, úgyhogy marad. Mondtam, hogy akkor most összegezzük, hogy hány nyugodt percem volt az életben, ugyanis mindig volt valami hátráltató tényező, ami nem hagyta, hogy kiteljesedjek, de a Szőri azt mondta, hogy ne is kezdjek panaszkodni, mert vannak országok, ahol összesen nem élnek olyan jól, mint én egyedül. Kicsit ezen is megsértődtem, de alapvetően is depresszióba zuhantam, amin csak a vörös szar felpofozása tudott segíteni, de a Szőri megdicsért, hogy milyen intelligens vagyok, hogy nem karommal baszok oda neki, hanem tenyérrel. Mondtam, hogy veled mostanában nem fogok beszélni, amire az volt a válasz, hogy ez tény, mert mindjárt elhúz a Feketehajúhoz meg a Kislófaszhoz és ott lesz egy hétig, úgyhogy mondtam neki, hogy most akkor már minden szart vallj be, mert kíváncsi vagyok, hogy mekkora a tűréshatárom, de azt mondta, hogy más nincs, tehát ezeket az információkat osszam el az agyamban, és jelentkeztem, hogy elosztottam és mindegyik beletettem az agyam leszarom rekeszébe senyvedni.

Végül tegnap este ez a fasz észrevette, hogy a kanapén fekszem és olyan szomorú vagyok, mint két kiló ponty egy nájlonzacskóban, úgyhogy mellém kuporodott és simogatott meg minden, én pedig szarrá doromboltam magam, hogy végre a Szőrinek megjött az esze és be is kuglófoltam magam, hogy akkor együtt alszunk, de ez a köcsög is elaludt, aminek az lett a következménye, hogy folyamatos jelleggel forgolódott és olyan hangokat adott ki, mint egy náthás vaddisznó, tehát magára hagytam és amikor hajnalban felébredt, akkor felsimogatott álmomból, csak azért, hogy azt mondja, hogy szép álmokat. Mondtam neki, hogy nálad biztos van szánalmasabb élőlény a világon, csak még nem találták meg, de csak morgott valamit és eldőlt.

Végül ma már egész jóban lettem ezzel a vörös szarral, akinek még mindig nincs neve és fiú, úgyhogy tartottam neki viselkedéselméleti szemináriumot, aminek az volt a témája, hogy mindig és minden körülmények között az én szavam a szent, az övé pedig le van szarva, ami ellen hevesen tüntetett és nekem rohant és pattogott le az erős mellkasomról, mint egy gumilabda, de nem hatódtam meg igazán, viszont rájöttem, hogy egy előnye van a létének, mégpedig az, hogy junior kaját kap, amit én nagyon szeretek, tehát felzabálom előle, hátha éhen hal.

Ezen kívül, amikor még nem volt itt ez hulladék, akkor meg olyan melegem volt, hogy lihegtem és vonszoltam magam, a Szőri pedig dobálta rám a vizet törölközőt, hogy nehogy melegem legyen, aminek az lett a következménye, hogy melegem is lett és ideges is lettem, illetve megállapítottam, hogy az én gazdám a világ legnagyobb balfasza, mert arra nem képes, hogy egy kibaszott klímára összerakjon pénzt, pedig egész nap dolgozik, amire kiselőadást tartott nekem arról, hogy a befektetett munka és a jutalom nem egyenes arányos, én meg mondtam neki, hogy kurvára befeküdnék egy klíma hűs szellejébe, tehát dolgozzál, kussoljál és ne telefontokot rendeljél magadnak az internetről, mert attól nem fogunk vacogni bazmeg.

A bejegyzés trackback címe:

https://alfimacsek.blog.hu/api/trackback/id/tr775379358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása